Увійти на сайт

Про компанію
«Бітрікс24» вже більше 10 років на українському ринку IT-технологій для бізнесу. Ми — одна з найвідоміших IT-компаній України та дружня команда захоплених людей.

Наші продукти: «Бітрікс: Управління сайтом» — популярна CMS, і Бітрікс24 — повний набір всіх інструментів для спільної роботи компанії. Вони допомагають працювати бізнесу в усій країні.

«Бітрікс» – міжнародний продукт, але «Бітрікс24» – самостійна компанія, яка представляє його в Україні. Тут сервісом користуються 80 тисяч осіб із понад 10 тисяч українських компаній.
CRM №1 в Україні
У 2018 році ми замовили дослідження у GfK Ukraine, щоб дізнатися все про ринок CRM в Україні. З'ясувалося, що «Бітрікс24» – номер один на українському ринку CRM-систем.

Ми хочемо, щоб малий і середній бізнес за допомогою нашого продукту прискорив і спростив типові процеси – роботу з клієнтами та внутрішні комунікації. Наша мета – зробити так, щоб через 5 років кожна третя компанія в Україні користувалася «Бітрікс24».
Про команду
Наша команда налічує 19 осіб. Ми займаємося локалізацією продуктів «Бітрікс», розширенням і підтримкою партнерської мережі, навчанням партнерів, організацією дистрибуції програмних продуктів компанії на території України та проведенням семінарів. У середньому проводимо 30 заходів на рік у більш ніж 20 містах України. Це безкоштовні освітні конференції, на яких ми вчимо підприємців вести бізнес. Кожна подія збирає від 150 до 1000 слухачів.



Про партнерів
У нас немає відділу продажів. Клієнтів залучають партнери, які заробляють на продажі наших продуктів, консультаціях для замовників і впровадженні «Бітрікс24».

У партнерській мережі в Україні понад 1700 компаній, вона зростає в середньому на 20% за рік. Це найбільша в країні партнерська мережа серед виробників і постачальників CRM.
Історії успіху з Бітрікс24
Як створити успішний ювелірний онлайн-проект в Україні і вийти за рік в ТОП-5: кейс ювелірного дому SOVA
Ювелірний дім SOVA - це ювелірний трендсеттер України, який представлений мережею з 21 магазину в 6 містах: Київ, Одеса, Львів, Харків, Миколаїв, Чернігів, Дніпро. Але до кінця 2018 року в планах компанії поповнити свою мережу до 40 роздрібних магазинів. У штаті компанії працює більше 200 чоловік, у тому числі власний арт-директор і 3Д-дизайнери, які постійно розробляють унікальні колекції та задають тенденції в світі українських ювелірних виробів.

Як досягти +400% в онлайн-замовленнях на сайті: досвід Mamamia.ua
Мережа піцерій Mamamia восени 2017 роки переїхала на новий сайт. І вже за перший місяць роботи оновленого сайту компанія отримали + 400% в онлайн-замовленнях, стали витримувати значні пікові навантаження і вже збільшили частку онлайн-продажів в інших містах мережі.
Як отримати максимальну конверсію на сайті: досвід супермаркету ліцензійного та апаратного забезпечення Softkey.ua
Вже більше року тому «в двадцять рук» і за два тижні команда Softkey.ua відкрила свій новий сайт на платформі «Бітрікс: Управління сайтом», розмістила для старту ключові картки ПЗ із описом, підключила блок логістики і запустила контекстну рекламу. Ми поспілкувалися з директором Softkey.ua, Ганною Боднарчук, і дізналися, як їй вдалося впоратися з таким проектом в дуже стислі терміни, яким сайт став через рік, і як він справляється з поставленими завданнями.
Як доповнити офлайн повноцінним інтернет-магазином і повернути свою долю на ринку: досвід Київського ювелірного заводу.
Київський ювелірний завод є унікальним підприємством, на якому впроваджено велику кількість сучасних технологій для виготовлення ювелірних виробів. За сукупністю технічної оснащеності та технологічних процесів він немає аналогів, як в Україні, так і за кордоном.
«Імперія мам» — зручна і корисна соціальна мережа для батьків
Наприкінці 2014 року жіночий клуб «Імперія мам» відкрив спеціальну тематичну соціальну мережу для щасливих батьків. Натхненним творцям проекту і професійним веб-розробникам вдалося піти від усіх стандартних шаблонів, які традиційно використовуються в онлайн-клубах, і створити власний унікальний дизайн в пастельних тонах з непомітними елементами, який відображає турботу і любов матері до свого чада. Проект тільки почав працювати, а учасники клубу вже проявили велику ініціативу у створенні власних тематичних груп, запрошенні друзів і веденню власних блогів на різні тематики.
«Тапки на лапки»: сімейний інтернет-магазин з мінімальними вкладеннями
Нові економічні умови змушують онлайн-бізнес розставляти по-іншому пріоритети: застосовувати не тільки програми лояльності, а й розвивати тривалий особистий діалог з клієнтом. Такий орієнтир взяв для себе і невеликий взуттєвий проект «Тапки на лапки», який після переходу на професійну платформу показав першокласний сервіс у своєму сегменті. З мінімальними вкладеннями фахівцям зі студії Lenal вдалося збільшити конверсію продажів магазину, розширити функціонал пошуку і значно знизити кількість покинутих кошиків.
Функціональний сайт може бути швидким — доведено «Мегатрейд»
Надати партнерам усю необхідну інформацію, знайти нових клієнтів, підкреслити статус – це лише невелика частина функцій сучасного корпоративного сайту. При цьому ресурс має бути «легким», щоб його відвідувачі недовго чекали завантаження сторінки. Компанії «Мегатрейд» вдалося поєднати ці вимоги на своєму новому корпоративному порталі, і в цьому їй допомогла система «Бітрікс24: Управління сайтом».
RedLip: адаптивний інтернет-магазин за 50 днів
Всього за 50 днів фахівцям з веб-студії Lenal вдалося «з нуля» створити інтернет-магазин «RedLip», який поєднав в собі актуальні web-технології і сучасний дизайн. При виборі платформи для розробки ключовими факторами стали не великий функціонал коробкової версії, а екосистема «Бітрікс24: Управління сайтом», яка об'єднала в один робочий простір онлайн-магазин, склад продукції і менеджерів з продажу.
Yana PROPERTY вийшла на міжнародний ринок з новим сайтом на «Бітрікс24»
Завоювати повагу і авторитет серед заможної аудиторії на міжнародному ринку елітної нерухомості надзвичайно складне завдання для будь-якого проекту. Компанія Yana PROPERTY обрала найдієвіший спосіб. Разом з фахівцями веб-студії WebVision за кілька місяців вона запропонувала аудиторії України потужний інструмент для підбору елітної нерухомості, а своїм партнерам — функціональний сервіс для публікації оголошень.
STATUS-SHOP: новий формат у світі стильних аксесуарів
Торгову групу «Статус» знають багато шанувальників стильних аксесуарів. У 2012 році вона почала продавати онлайн, і з тих пір купувати її шкіряні сумки, портмоне та інші елегантні речі можна по всій Україні. І, як будь-якому лідеру на ринку онлайн-продажів «Статусу» доводиться постійно думати не тільки про те, як утриматися на перших позиціях, але і як завойовувати і утримувати нових клієнтів.
Як ювелірний інтернет-гіпермаркет Zlato.ua почав продавати щастя
Вибір і купівля ювелірних виробів – це емоційний і в чомусь таємничий процес. Тому не дивно, що інтернет-проектів, які спеціалізуються на такому виді бізнесу, дуже мало. Але Zlato.ua довів, що ювелірний онлайн-магазин може бути не тільки успішним, але і перспективним. Просто його потрібно створювати «з душею», а не як бізнес, використовуючи сучасні та гнучкі технічні рішення.
Сайт Maniacello оптимізував бізнес-процеси салону краси і полегшив роботу адміністраторів
Сучасні технології все наполегливіше проникають в усі сфери бізнесів. І салони краси – не виняток. Однак більшість їх власників досі не помічають весь потенціал онлайн-каналу комунікації з клієнтами. Багато хто обмежуэться сайтами-візитівками з номерами телефонів, і тільки найдалекоглядніші бізнесмени запускають інтегровані портали. Приклад сайту Maniacello говорить про те, що це не просто іміджевий хід, а справжня оптимізація бізнес-процесів.