Увійти на сайт
Логотип
Клієнтам

«Імперія мам» — зручна і корисна соціальна мережа для батьків

Повернутися до списку
Наприкінці 2014 року жіночий клуб «Імперія мам» відкрив спеціальну тематичну соціальну мережу для щасливих батьків. Натхненним творцям проекту і професійним веб-розробникам вдалося піти від усіх стандартних шаблонів, які традиційно використовуються в онлайн-клубах, і створити власний унікальний дизайн в пастельних тонах з непомітними елементами, який відображає турботу і любов матері до свого чада. Проект тільки почав працювати, а учасники клубу вже проявили велику ініціативу у створенні власних тематичних груп, запрошенні друзів і веденню власних блогів на різні тематики.

Цілі проєкту

Творці проекту готувалися до відкриття онлайн-клубу дуже ретельно: вивчили свою цільову аудиторію і продумали кожну деталь в дизайні, навігації і в структурі сайту. Ще задовго до втілення в реальність вони розробили основний концепт майданчика - у вигляді соціальної мережі для майбутніх і справжніх мам, де можна комфортно спілкуватися, читати статті і отримувати відповіді на хвилюючі теми.

«Головне завдання від жіночого клубу «Імперія мам» полягало в тому, щоб створити зручну і популярну мережу для мам з тематичною інформацією, статтями і новинами, де кожна учасниця знайде всю необхідну інформацію, зможе дати пораду і отримати відповіді на всі питання, що цікавлять», — розповідає Анна Омельченко, фахівець веб-студії IT:LOGIC.

За задумом, новий проект повинен мати можливості не тільки соціальної мережі або тематичного порталу, але і як майданчики з вбудованими спеціальними сервісами, такими як тест на вагітність в режимі онлайн, ведення електронного щоденника, відстежування зростання животика і температури за допомогою калькулятора і багато іншого. Звідси, власне, і назва проекту - «Імперія мам». Онлайн-майданчик, де абсолютно кожна жінка, н залежно від поглядів і віросповідання, зможе знайти всю цікаву для неї інформацію, отримати відповідь або пораду від інших учасниць проекту, проконсультуватися у фахівців різних напрямків.
Розробкою цього проекту, починаючи з технічного завдання і до відкриття сайту, займалася веб-студія IT: LOGIC. У студії вже був досвід створення спільноти - сайту віртуальних знайомств. У підсумку клуб «Імперія мам» став для її експертів незвичайним проектом.

«Для нашої компанії проект «Імперія Мам» став одним із найцікавіших і відбувався, як ціле маленьке життя нового члена суспільства від моменту зародження, поступового дорослішання і до становлення на ноги», — коментує роботу над сайтом співробітник веб-студії Анна Омельченко.


Вибір платформи та впровадження проєкту

Жіночий клуб «Імперія мам» розроблений на «Бітрікс24: Управління сайтом». Вибір технологічної платформи не був випадковим. Головними перевагами для замовника були зручне масштабування і прогнозованість навантаження, відмінна продуктивність і багатий функціонал. У клубу планується дуже велика відвідуваність, тому заздалегідь розраховували навантаження і прагнули до швидкої роботи веб-ресурсу.

«Як зародження нового життя, проект стартував з написання технічного завдання і створення прототипів майбутнього сайту, проектування сторінок і продумування кожної деталі. В ході обговорення спільно з замовником прийшли до єдиної ідеї і структури сайту. У житті майбутньої мами цей період займає 9 місяців, в нашій роботі він склав 3 тижні», - розповідає Анна Омельченко.


Хід і результати проєкту

Команда фахівців з IT: LOGIC намагалася створити максимально функціональний, зручний і комфортний сайт, щоб у кожного відвідувача був високий рівень довіри до нього. Цього вдалося досягти за рахунок унікального дизайну з пастельними відтінками, які асоціюються з затишним теплим будинком, де завжди чекають і де є власний куточок.

Сайт має просту структуру, тому багато матусь (особливо ті, хто вже користується соціальними мережами та інтернет-сервісами) самі розберуться, що до чого. Відвідувачів чекають спільноти за інтересами, де можна отримати свіжу інформацію і обговорити її з іншими матусями, почитати свіжі публікації з тематичних статей, розмістити фото і відео зі щасливими батьками та їхніми діточками.

Для новачків порталу розробники створили спеціальний тур, який покаже головні можливості сайту і покаже з чого почати. Оскільки «Імперія мам» - це соціальна мережа, тому тур рекомендує стартувати зі створення особистого кабінету. У ньому слід розповісти про себе і свої інтереси, запостити фотографії. Це ключ до особистого спілкування з іншими учасниками, до створення і ведення тематичних груп, галерей, власного електронного щоденника вагітності. Втім, більшість сервісів порталу доступні без реєстрації, а частина статей, тематичних груп, блогів та інших матеріалів відкриті для читання всім охочим.

Команді IT: LOGIC вдалося впровадити на сайті спеціальні онлайн-сервіси для відвідувачок. Вони допомагають адаптуватися їм до нових умов, коли з'являється малюк, фіксувати його зародження, датувати найважливіші моменти і багато іншого. Особливою популярністю користується онлайн-щоденник вагітності, сервіс слідкування за зростанням животика і температурою за допомогою калькулятора, а також психологічні тести. До речі, на сайті передбачена можливість читати щоденники інших мам, користуватися їхніми порадами, задавати питання і отримувати компетентні відповіді.
Життя молодої мами вимагає великої уваги до дитини, тому засиджуватися за монітором комп'ютера часу немає. Але розробники подбали і про це, створивши сайт в адаптивній версії. Тому всі учасниці мережі можуть так само зручно використовувати портал з планшетів і мобільних телефонів.

«У нас вийшло зробити сайт комфортним і пізнавальним. Його можна порівняти з маленькою дитиною — він тільки з'явився на світ і у нього ще все попереду. Ми бажаємо, щоб у проекту все склалося добре, адже найголовніше у нього вже є - це турботливі батьки», - резюмує Анна Омельченко, фахівець веб-студії IT : LOGIC.

Про розробника:

IT:LOGIC займається розробкою та впровадженням інноваційних рішень у сфері IT вже більше 6 років. Має досвід створення функціональних і ефективних продуктів, що дозволяють дати бізнесу істотні конкурентні переваги на ринку. У команді є фахівці різного профілю, кожен з яких — професіонал у своїй справі.