Увійти на сайт
Логотип
Клієнтам

«Тапки на лапки»: сімейний інтернет-магазин з мінімальними вкладеннями

Повернутися до списку
Нові економічні умови змушують онлайн-бізнес розставляти по-іншому пріоритети: застосовувати не тільки програми лояльності, а й розвивати тривалий особистий діалог з клієнтом. Такий орієнтир взяв для себе і невеликий взуттєвий проект «Тапки на лапки», який після переходу на професійну платформу показав першокласний сервіс у своєму сегменті. З мінімальними вкладеннями фахівцям зі студії Lenal вдалося збільшити конверсію продажів магазину, розширити функціонал пошуку і значно знизити кількість покинутих кошиків.
obyv1.png
Інтернет-магазини «Тапки на лапки» — це сімейний дует подружжя Петренко. Кожен малюк, який носить продану ними пару взуття, отримує частинку їхнього неймовірно світлого і позитивного ставлення до своєї справи. Рентабельність їхнього бізнесу значною мірою залежить від функціональності і простоти використання каталогу товарів і його фільтрів, тому що взуття є однією із найскладніших складових при підборі гардеробу. Актуальність інформації про товари і швидкість обробки замовлення допомагають проекту завойовувати лояльність покупців і займати свою нішу серед великих взуттєвих гігантів.


Про проєкт

Особливу увагу керівники інтернет-магазину приділяють каналам комунікації з діючими клієнтами та веденню складського обліку. Тому основними завданнями в проекті стали: швидкий запуск інтернет-магазину, можливість зручної роботи з контентом інтернет-ресурсу, а також організувати чіткий, простий і зрозумілий облік товарів.

Колишня система управління онлайн-проектом накладала обмеження на кількість товарів в каталозі, некоректно працював пошук, перезавантажувалася сторінка пошуку для видачі результату. Робота велася повільно, що дуже відштовхувало покупців, і вони залишали сайт або кидали кошики недооформленими. Облік складських залишків здійснювався на той момент «на колінці» в файлах Excel.

Обмежений функціонал і відсутність можливостей для масштабування ставили незміцнілий бізнес в ризиковані умови. Інтернет-торгівля розвивається динамічно, вимоги користувачів до функціоналу, дизайну, швидкості завантаження сторінок постійно зростають. Тому перехід на професійну платформу став лише справою часу.

Вибір платформи для проєкту

«Як таке, питання вибору CMS у нас не стояло. «Бітрікс24: Управління сайтом» відповідав усім нашим вимогам, де одним з ключових моментів був складський облік. Ми не хотіли на старті обтяжувати себе інтеграцією і вивченням роботи з 1С. для стартапу функціональних можливостей БУС в редакції «бізнес» вистачає з головою», — розповідає власник інтернет-магазину.

Яскраві рішеня проєкту

За роботу взялася компанія Lenal. Після переїзду в серпні 2014 року на «Бітрікс24: Управління сайтом» інтернет-магазин «Тапки на лапки» отримав можливість створювати каталоги з необмеженою кількістю товарів, оптимізувати роботу пошуку, не перезавантажуючи сторінку з результатами, налаштувати автоматичну SMS і e-mail розсилку, а також створити накопичувальну систему знижок для покупців. Оскільки магазин спеціалізується виключно на дитячому взутті, то унікальний дизайн з добродушними мальованими хлопчаками і дівчатами, які постійно супроводжують відвідувача по всьому сайту і показують товар, тільки підкреслив душевність цього проекту.

«Перш, ніж приступити до роботи, ми ретельно проаналізували аудиторію магазину, її поведінку при використанні фільтрів і зробили дуже важливі висновки. Виявилося, що споживачі, в першу чергу, використовують фільтр «Новинки» і «Спецпропозиція», і вже після цього переходять на підбір за розміром», — розповідає Андрій Клименко, директор з розвитку в студії Lenal.

До вибору дитячого взуття батьки ставляться ретельно, і в цій справі добре продуманий фільтр відіграє важливу роль. Він допомагає підібрати потрібні товари в каталозі і звузити пошук з безлічі пропонованих варіантів. При цьому демонстрація результатів пошуку відбувається без перезавантаження сторінки, що дозволяє зробити процес фільтрації більш захоплюючим та інформативним. Для очищеня результатів досить натиснути одну кнопку.


Battery-Hea.png

Спеціальні діалоги з покупцем

Для невеликих магазинів дуже важливо, щоб клієнти робили замовлення не один раз, а поверталися за повторною покупкою. Для цього фахівці з Lenal розробили і впровадили кілька механізмів: SMS-повідомлення при надходженні нової колекції, e-mail-розсилку, пов'язану з акціями і сезонними розпродажами, і накопичувальну систему знижок.

Спеціальні діалоги з покупцями допомагають швидко обрати потрібний варіант товару. Сервіс «Ви дивилися» економить час потенційному клієнту і скорочує для нього кількість кроків до моменту купівлі товарів. Адміністратор магазину можете показати клієнтам, скільки товару на складі. А на взуття, яке в даний момент відсутнє на складі, клієнт може підписатися. При цьому йому не потрібно пам'ятати свій пароль і логін. Все, що необхідно - це пам'ятати номер свого мобільного телефону!

Особливої уваги заслуговує реалізація SMS-розсилки для зареєстрованих клієнтів. SMS-модуль легко вбудовується в CMS і дозволяє сповіщати покупців інтернет-магазину про зміну статусу замовлень, здійснювати масові розсилки SMS-повідомлень, використовуючи стандартний модуль «Підписка і розсилки». Крім того, він дозволяє перехоплювати поштові події системи управління сайтом і відправляти SMS-повідомлення за заданими шаблонами, розсилати довільні SMS-повідомлення за допомогою API та обробляти вхідні SMS.

obuv2.png

Економимо час на складському обліку

Одним з важливих завдань цього проекту була реалізація обліку складу. Модуль «Складський облік», передбачений для платформи «Бітрікс24: Управління сайтом», дозволяє оформлювати надходження і списання товарів на складі, переміщувати між складами, вести облік залишків. Адміністратор може враховувати товари за штрих-кодом та суттєво економити свій час при відвантаженні або внесенні товарів в каталог.


Відгук про платформу

Про замовника

Інтернет-магазин «Тапки на лапки» продає широкий асортимент дитячого взуття в низькій і середній ціновій категорії, надаючи своїм клієнтам кілька видів доставки і способів оплат.


Про розробника

Студія Lenal займається розробкою індивідуального рішення для кожного виду бізнесу, це може бути сайт-візитівка, корпоративний сайт, промо або ж інтернет-магазин. Спеціалізується на комплексних рішеннях для інтернет-рітейлу, а також на аналітиці та рекламі. Можна замовляти як сайти «під ключ», так і окремі послуги.