Увійти на сайт
Логотип
Клієнтам

Yana PROPERTY вийшла на міжнародний ринок з новим сайтом на «Бітрікс24»

Повернутися до списку

Про проект

Під брендом Yana PROPERTY працюють експерти елітної нерухомості, які надають заможній українській публіці інструмент вибору житла як за кордоном, так і на внутрішньому ринку країни.

Для виходу на нові регіони і ринки компанії потрібно було легко масштабоване і добре тиражоване рішення, яке мало б допомогти замовнику самостійно і з найменшими витратами ресурсів запустити там продажі, проаналізувати реакцію аудиторії на свій старт і прийняти рішення про подальший розвиток онлайн-проекту.

yanap1.png
При цьому розробникам потрібно було враховувати, що на одному онлайн-майданчику потрібно поєднати каталог елітної нерухомості з усього світу, функціонал пошуку, а також інформаційний портал. На сайті повинна бути представлена актуальна інформація з численних аспектів міжнародного ринку нерухомості: аналітика і прогнози, оподаткування, реальні історії від авторитетних представників ринку, архітектура і дизайн і багато іншого.

yanap2.png
Складність реалізації проекту полягала в початкових нетривіальних технічних вимогах замовника. При цьому веб-ресурс не мав часу на «розгойдування» і «шліфування» технічних «нерівностей». З моменту запуску проект мав був володіти простим, приємним, функціональним і робочим інтерфейсом, а головне — з перших днів нарощувати відвідуваність і приносити прибуток.

З технічної точки зору складність полягала в інтеграції та коректній роботі на одній онлайн-платформі модулів з абсолютно різним призначенням. Зокрема, замовника мав потребу у використанні каталогу продукції, розміщенні оголошень користувачами, розмежуванні прав доступу користувачів, використанні онлайн-оплати і внутрішнього рахунку користувача, застосуванні гнучких налаштувань з управління контентом і багато іншого.

Реалізувати подібний функціонал на одній онлайн-платформі за допомогою популярних систем управління сайтом в повному обсязі практично неможливо. Однак приклад реалізованого проекту Yana PROPERTY за допомогою системи «Бітрікс24: Управління сайтом» в редакції «Бізнес» говорить про те, що є один виняток.

Вибір платформи для проекту

«Для ефективної роботи з настільки вимогливою аудиторією ми обрали платформу «Бітрікс24: Управління сайтом». Вона має зручний і зрозумілий інтерфейс адміністративної панелі – який не вимагає спеціальних навичок, є інтеграція з сервісами розсилок і онлайн-оплат, - розповідає директор з маркетингу і PR Yana PROPERTY. - Важливу роль також відігравала можливість без особливих проблем внести доопрацювання в діючу конфігурацію і додати новий функціонал».


Рішення проєкту

Розробка онлайн-майданчика Yana PROPERTY стартувала у вересні 2014 року і тривала 5 місяців. В результаті за вишуканим дизайном ховається гнучкий і надійний функціонал з хорошою масштабованістю, що додало замовнику впевненість перед запланованим запуском англомовної версії сайту.

Новий сайт дозволяє управляти аудиторією і правами їх доступу: відкривати реєстрацію для необмеженого числа користувачів, розподіляти їх по групах і давати їм функціональні обов'язки і права доступу.

Модуль «Торговий каталог» відкриває широкі можливості для представлення, опису та фільтрації об'єктів нерухомості з боку відвідувачів ресурсу. У свою чергу, засобами модуля «Інтернет-магазин» для партнерів Yana PROPERTY реалізовано можливість онлайн-оплати пропонованих послуг і поповнення внутрішнього рахунку. Модуль веб-аналітики дозволяє партнерам вести облік статистики в режимі онлайн і працювати з даними безпосередньо на сайті, аналізувати відвідуваність розділів і сторінок з можливістю вибору періоду для аналізу, розділу і багато іншого.


yanap3.png
Інформаційну складову ресурсу реалізовано за допомогою модулю «Інформаційні блоки». Він призначений для організації та публікації новинної стрічки, статей, каталогу товарів, фотогалереї. Завдяки модулю вдається надавати аудиторії актуальну інформацію про тенденції ринку нерухомості, аналітику та прогнози, дизайни та архітектури, історіїї успіху з ексклюзивними інтерв'ю та думками експертів сфери нерухомості в усьому світі.

yanap4.png
Завданню з монетизації трафіку проекту відповідає "Модуль реклами". Він дозволяє організувати управління банерами і продаж реклами на сайті. За допомогою модулю реклами можна розміщувати рекламу будь-яких типів, контролювати показ, укладати рекламні контракти з рекламодавцями, налаштовувати медіаплани, організувати цільовий показ реклами за аудиторіями і рекламними кампаніями, обмежувати число натискань на банер, покази банера відвідувачам і багато іншого.


Відгук розробника

«Замовник потребував створення на одній онлайн-платформі багатозадачного масштабованого проекту. І єдиним готовим рішенням для реалізації такого завдання в стислі терміни виявилася система «Бітрікс24: Управління сайтом» в редакції «Бізнес», — розповідає Антон Костюченко, керівник відділу продажів веб-студії WebVision. — Компанія прагнула застосувати досвід реалізації різної нестандартної функціональності при розробці дизайну і програмної частини».

У підсумку вийшов якісний сайт міжнародного рівня, який повністю задовольняє потребам замовника і користувачів сайту. «На даний момент із задоволенням продовжуємо роботу над проектом з розвитку, оптимізації та розширення», – резюмує Антон Костюченко.

Про замовника

Yana PROPERTY – експерти елітної нерухомості, інформаційний та рекламний майданчик, компанія з міжнародною партнерською базою.

Про розробника

Компанія WebVision – це команда професіоналів, яка протягом тривалого часу розробила велику кількість проектів. В їх портфоліо проекти для великих компаній російського, українського та зарубіжного ринку. №Ми любимо і вміємо створювати сайти. Сайти, які приносять нашим клієнтам нові можливості в Інтернеті№, - говорить Юрій Уханов, директор WebVision.