Увійти на сайт
Логотип
Клієнтам

Як ювелірний інтернет-гіпермаркет Zlato.ua почав продавати щастя

Повернутися до списку
«Клієнт Zlato.ua не може бути просто задоволений, він має бути щасливий», — саме це кредо вибрала для себе смілива і амбітна команда нового проекту, розбурхала український ювелірний ринок. Ідея створення гіпермаркету Zlato.ua у його засновника народилася в Парижі в 2012 році. Тоді він зі своєю майбутньою дружиною у пошуках обручок подорожував відомими в Україні ювелірними «базарами» і магазинами. Але не знайшовши нічого вартого, вони вирушили в турне по салонах ювелірних брендів в Женеві, Мюнхені, Гонконзі та Парижі.

«Порівнюючи з закордонним досвідом підбору прикрас, в якийсь момент стало здаватися, що в нашій країні дуже мало цікавих виробів, при цьому представляти їх споживачам продавці абсолютно не вміють. І оскільки у мене вже був досвід створення різних інтернет-проектів, виникла ідея зробити максимально комфортний для клієнтів, справедливий за цінами і унікальний в плані асортименту і підходу проект», - розповідає Святослав Амелін, власник Zlato.ua.

У компанії розуміли, що саме за цим каналом комунікації з клієнтами майбутнє. В першу чергу, тому що він зручний, а, по-друге, не має меж і регіональної прив'язки. Тому новий інтернет-гіпермаркет має стати зручним майданчиком з розвиненою системою фільтрів, де будь-який відвідувач з будь-якого куточку країни зможе в зручному для себе місці швидко і легко обрати прикрасу, позбавивши себе від рутини і походу магазинами.

zlato2.png

«Ми не продаємо ювелірні вироби, ми продаємо емоції, які виникають при отриманні бажаного аксесуара. Ювелірні ж вироби – ми даруємо», — коментує Святослав.

Вибір платформи

Через високі вимоги до майбутнього ювелірного інтернет-гіпермаркету, до питання CMS в компанії підійшли з усією відповідальністю. Вибір стояв між популярними e-commerce платформами, самописної CMS від веб-студії і системою «Бітрікс24: Управління сайтом». Після ретельного аналізу всіх «за» і «проти», рішення було прийнято на користь «Бітрікс24».

Святослав Амелін це обґрунтував тим, що кількість програмістів і компаній, що працюють з даною платформою дуже велика. Це дає свободу вибору підрядника. «Якщо нас не влаштовує один, ми з легкістю переходимо до іншого, такого вибору немає в разі створення сайту на самописній CMS. До слова сказати, у нас так і сталося. В ході реалізації проекту ми змінили підрядників».

Величезне значення при виборі також мав динамічний розвиток платформи. Адже дуже зручно, коли платформа вдосконалюється не силами та ідеями замовника, а розробники самостійно оновлюють модулі і пропонують готові рішення. До того ж, в «Бітрікс24» вже вбудовані важливі для e-commerce опції, такі як CRM, воронка продажів, SMS і e-mail розсилки, BigData сервіс за рекомендацією товарів і багато іншого.

Цікаві рішення проекту

Так, в кінці 2014 року з'явився Zlato.ua. на відміну від створених раніше інтернет-проектів, він будувався не за бізнес-моделлю, а за принципом «зробити з душею». Тому велику увагу було приділено зручності користувача в роботі з ресурсом. При розробці дизайну проводилися фокус-групи, А запланована система фільтрів отримала безпрецедентну деталізацію.

Zlato.ua співпрацює з 30+ виробниками, які надають на сьогоднішній день для каталогу інтернет-гіпермаркету більше 12 000 прикрас. Тому одне з головних завдань проекту полягало в тому, щоб кожен клієнт міг відсортувати для себе саме ті вироби, які йому потрібні. Для цього розробники WebVision вперше реалізували на платформі складну систему фільтрів – понад 100 видів. Вона дозволяє надати кожному товару величезну кількість властивостей і зробити пошук відповідної прикраси максимально ефективним і зручним.

«Для ювелірного магазину асортимент товарів є номер один за важливістю. Адже клієнт до нас приходить, щоб підібрати щось виняткове, щось особисте для себе. Тому ми вирішили відрізнятися клієнтоорієнтованим підходом до відвідувача сайту і розробили понад 100 фільтрів, чого немає на жодному ювелірному сайті», — поділився Святослав.

zlato4.png

Для того щоб клієнти були завжди в курсі новинок і могли стежити за поповненням каталогу від улюблених виробників, компанія Zlato.ua розвиває канал e-mail-маркетингу і використовує для цього модуль «Розсилки». Таким чином, інтернет-гіпермаркет намагається зацікавити клієнтів, повернути їх на сайт, зробити гарячу пропозицію до святкових дат і т.д. наприклад, після покупки каблучок на заручини, клієнта включають в розсилку новинок обручок.

zlato3.png

Завдяки інтеграції платформи «Бітрікс24» з системою бухгалтерського обліку 1С, вдається синхронізувати ціни на сайті і наявність товарів на складі. Це дуже позитивно впливає на період ліквідності продуктів і значно зменшує навантаження на менеджерів-консультантів. Крім того, в період різких стрибків курсу гривні і підвищення цін на золото, вдається утримувати ціни на сайті актуальними.

Інтеграція систем дозволила бренду стати мультиканальним. Це означає, що клієнт може зателефонувати в інтернет-магазин, зробити замовлення, але за покупкою може прийти в шоурум або навпаки. При цьому роздрібні ціни, акції та інші маркетингові активності не відрізняються в оффлайн і онлайн-магазинах. Це зручно для бізнесу та клієнтів.

«Ми оразу задумували концепцію, як інтернет-гіпермаркет і шоурум став необхідним кроком у шляху створення мультиканальності наших продажів. Тому що споживач, коли підбирає ювелірні прикраси, він хоче бачити їх і наживо. До того ж ринок ювелірних виробів дещо замкнутий, не публічний, тому довіру у споживачів потрібно завоювати. Коли ми відкрили магазин і стали обличчям до покупця, нам стали більше довіряти», — розповідає Святослав Амелін.

Тема мультиканальності особливо актуальна для проекту, оскільки до кінця 2015 року заплановано відкриття другого роздрібного магазину.

З самого запуску на сайті активно використовується модуль «Фасетного індексу». Він дозволяє зменшити час віддачі при виборі клієнтом певного фільтрц товару. «Це дуже актуально для нас, оскільки на сайті понад десять тисяч товарів і понад 100 фільтрів. Це створює дуже велике навантаження на базу, а «Фасетний індекс» дозволяє її зменшити, збільшуючи швидкість віддачі контенту для користувача», — говорить Святослав.

Подальші плани стосовно розвитку

Менше ніж за рік в інтернет-магазині створили каталог з 12 000+ товарів і обслужили понад 1000 клієнтів, при цьому 70% клієнтів прийшли через сайт і 53% з них повернулися за повторною покупкою.

У засновника Zlato.ua амбітні плани з розвитку як в онлайні, так і в офлайні. «Ми плануємо розширити асортимент, зібравши в одному місці кращих українських ювелірних виробників, і допрацювати сайт. Зокрема, плануємо впровадити багатомовність, запустити сервіс відловлювання покинутих кошиків, використовувати сервіс БігДата, але вже зараз ми готуємося до інтеграції колл-центру c «Бітрікс24». Потім – похід в регіони, розширення географії представництв і оптимізація доставки».

Про замовника

Zlato.ua – ювелірний гіпермаркет, який вміщує в себе величезний асортимент продукції, десятки брендів і зручну систему роботи.

Про розробника

Компанія WebVision - це команда професіоналів, яка протягом тривалого часу розробила велику кількість проектів. В їх портфоліо проекти для великих компаній російського, українського та зарубіжного ринку. «Ми любимо і вміємо створювати сайти. Сайти, які приносять нашим клієнтам нові можливості в мережі інтернет», - говорить Юрій Уханов, директор WebVision.