Увійти на сайт
Логотип
Клієнтам

Сайт Maniacello оптимізував бізнес-процеси салону краси і полегшив роботу адміністраторів

Повернутися до списку

Ідея створити салон виникла спонтанно. Кілька друзів досить довго користувалися послугами одного і того ж перукаря на дому. Неодноразово вони обговорювали ідею оренди для нього приміщення і створення повноцінної перукарні або салону краси.

«Одного разу мені стало цікаво, і ми разом з перукарем вирішили переглянути всі його записи про надані послуги за два роки. Ми аналізували кількість відвідувачів, типи послуг, що надаються, обсяги витрат фарби для волосся, собівартість послуг, їх маржинальність і т.д. в результаті я зрозумів, як на цьому можна заробляти», — розповідає Дмитро Зарахович, засновник салону Maniacello.

Про проект

Після реалізації офлайн моделі, виникла потреба в створенні потужного онлайн-каналу, який би допомагав спілкуватися з новими відвідувачами, утримував постійних клієнтів і оптимізував би бізнес-процеси салону.

salon1.PNG

«Ми вийшли в Інтернет, щоб забезпечити клієнтам можливість записатися до майстра в режимі онлайн з різних пристроїв, налагодити спілкування з клієнтами всіма сучасними методами, реагувати миттєво на їхні запити, публікувати нові акційні пропозиції і продавати косметику», — пояснює Дмитро Зарахович.

Щоб миттєво і ефективно допомагати користувачам використовувати послуги салону, на новому сайті потрібно було створити просту і багатофункціональну систему запису клієнта до майстра. Людина мала б бачити всіх доступних майстрів, розклад їх роботи, вільні тимчасові слоти, спектр надаваних послуг, тривалість кожного виду робіт, вартість окремої послуги. При цьому для запису клієнт повинен вказати мінімально необхідний обсяг інформації – ім'я, номер телефону, адресу електронної пошти.

salon2.PNG

Тому основні завдання веб-сайту салону краси полягали в зниженні кількості дзвінків адміністратору, зведенні до мінімуму тривалих телефонних узгоджень умов запису до майстра і збільшенні потоку клієнтів.

Крім того, сайт Maniacello повинен був володіти функціями інтернет-магазину. З моменту початку своєї роботи салон, крім послуг, продавав косметику L'oréal. Зовсім нещодавно косметична компанія активізувала боротьбу з контрабандою своєї продукції в Україні, у зв'язку з чим вона сфокусувалася на продажах через салони краси. Так виникла ідея поєднати інтернет-магазин Maniacello з офлайновою точкою продажів.

Вибір платформи

Оскільки належало створювати непростий проект з нестандартними завданнями, то замовник зупинився на CMS «Бітрікс24: Управління сайтом». «Ми вирішили обрати стабільно працюючу, платну CRM-систему, що постійно розвивається. Я добре знаю можливості і функціонал «Бітрікс24: Управління сайтом», тому ставлюся до неї з повагою», — коментує Дмитро.

Інструменти реалізації завдань

На те, щоб реалізувати все задумане, розробникам знадобилося всього два місяці. Веб-сайт Maniacello став єдиним у Києві, де працює унікальна система онлайн запису. Модуль «Веб-форми» дозволив створити просту і функціональну форму для обробки, зберігання і систематизації отриманих від клієнтів замовлень. Він інтегрований з CRM, тому всі записи адміністратора синхронізуються з заявками на сайті. Після формування на порталі нового замовлення, клієнту на вказану адресу електронної пошти надсилається лист з підтвердженням замовлення.

Нова система прийому і обробки заявок підвищила задоволеність клієнтів рівнем сервісу і істотно розвантажила адміністратора. Тим самим, створюючи додатковий позитивний іміджевий ефект.

За допомогою модулів розсилок і смс-повідомлень підтверджується оформлена заявка, завчасно нагадується про запланований візит до майстра і повідомляється інформація про акції та знижки. Ці модулі допомагають збільшувати обсяг повторних продажів, повертати і утримувати клієнтів.

Однією з важливих складових проекту було не просто надавати послуги, а й допомагати клієнтам підтримувати красу лініями професійної косметики. Для цього на сайті використовується модуль «Торговий каталог». Він представлений косметичними товарами і дозволяє завантажувати і оновлювати дані з «1С», налаштовувати роздрібні ціни, знижки та націнки. Поки модуль не використовується на повну силу, але після вирішення ряду логістичних проблем керівництво салону планує приділяти набагато більше уваги електронною комерцією.

salon3.PNG

За дизайном новий сайт повністю відповідає бренд-буку салону краси, розкриває сутність і візуалізує його концепцію. Особлива пікантність проекту полягає в зухвалому посилі самої назви салону – Maniacello. Назва, в якій можна вловити маніакальну італійську пристрасть до luxury стилю.

«Ми спробували кілька ідей для назви – «Салон для красивих людей», «Ми хочемо зробити світ красивішим». Потім вирішили обіграти такий посил як «одержимість красою» і прийшли до слова «Маньячелло». Спробували зіграти на конфлікті, закладеному в сенсі цього слова. У деяких людей воно викликає негативну емоцію, але ця емоція запам'ятовується на рівні підсвідомості і тоді комунікувати з такими людьми досить легко», — розповідає Дмитро.

Результат і перспективи

За словами Дмитра, за допомогою платформи «Бітрікс24» вдалося створити онлайн-проект Maniacello на високому рівні і реалізувати свою ключову конкурентну перевагу — запис клієнтів в режимі реального часу. На черзі доопрацювання функціоналу інтернет-магазину косметики, просування веб-сайту і тісна робота з клієнтами.

Про замовника

Maniacello – салон краси бізнес-класу. Засновники та натхненники Maniacello прагнуть наповнити навколишній світ красою і підкреслити індивідуальність кожного клієнта.