Як налаштувати таргет на конкретну людину та що потрібно робити, щоб В2В сектор працював?
10 серпня 2021
От і вихідні останнього літнього місяця... А значить, традиційно, маємо для вас що подивитися.
Що таке account-based маркетинг? Як налаштувати таргет на конкретну людину та що потрібно робити, щоб В2В сектор працював? Знає Дмитро Лисицький, співзасновник проєкту Influ2. Адже саме він залучений у розробку платформи персоналізованого таргету, аналогів якої немає в світі.
Якому бізнесу підходить account-based маркетинг?
Як використовувати подібну стратегію?
Яка головна мета такої стратегії та як її застосовувати?
Який контент потрібен для account-based маркетингу?
На всі ці питання шукайте відповідь у виступі Дмитра в рамках онлайн-конференції «Анатомія змін».
Відео на нашому YouTube-каналі, тож дізнавайтеся все про АВМ маркетинг.
Та не забудьте поділитися в коментарях до відео, які інсайти спіймали з доповіді!
Що таке account-based маркетинг? Як налаштувати таргет на конкретну людину та що потрібно робити, щоб В2В сектор працював? Знає Дмитро Лисицький, співзасновник проєкту Influ2. Адже саме він залучений у розробку платформи персоналізованого таргету, аналогів якої немає в світі.




На всі ці питання шукайте відповідь у виступі Дмитра в рамках онлайн-конференції «Анатомія змін».
Відео на нашому YouTube-каналі, тож дізнавайтеся все про АВМ маркетинг.
Підписуйтеся на наш канал, щоб не пропускати свіжі випуски.
Перегляньте відео просто зараз!
Та не забудьте поділитися в коментарях до відео, які інсайти спіймали з доповіді!
Читайте також
23 лютого 2022
Майбутнє: Трансформація бізнесу
15 лютого 2022
Як вибудовувати сучасну методологію активних продажів
08 лютого 2022
Ситематизація бізнесу. Покроковий план дій
Будьте в курсі свіжих новин із життя «Бітрікс»