Поговоримо про клієнтський сервіс?
Коли конкуренція зашкалює, лише якісна робота з клієнтами допоможе бізнесу втриматися на плаву. Посмішка, турбота та бажання чути клієнта — складові, які зроблять з вашої компанії lovemark.
А більше про клієнтський сервіс розповів Дмитро Деркач на нашому YouTube-каналі!
50% всього класного, що є у «Планета Кіно» зараз, з'явилося завдяки клієнтам, — стверджує Дмитро Деркач, співвласник мережі кінотеатрів «Планета Кіно», попкорну Pumpidup та IT-компанії iwis.
Скарга — це подарунок. У вас не вийде побудувати класний сервіс не розвиваючи бренд. Збирайте зворотний зв'язок, аналізуйте все-все, що про вас говорять клієнти, беріть найкисліші лимони їхніх болей та перетворюйте їх на лимонад :)
Наразі Дмитро бере участь у стратегічному розвитку «Планети Кіно» та керує напрямками маркетингу, сервісу і HR. Він завітав на нашу онлайн-конференцію «Анатомія змін: Новий погляд. PRO розвиток бізнесу в 2022 році» та розказав про основні складові, які допомагають покращити клієнтський сервіс і створити lovemark:
-
Побудова крутого продукту, який постійно покращується
-
Диджиталізація та автоматизація внутрішніх і зовнішніх процесів
-
Побудова креативних комунікацій через знання про компанію
-
Системна робота над задоволеністю клієнтів
Та ще дещо, про що Дмитро розповів вже під час виступу. Ходімо дивитися разом?
Підписуйтеся на канал, адже тут на вас чекають цікаві доповіді з наших конференцій, навчальні вебінари, презентації нових продуктів, відеозвіти подій та надихаючі історії успіху.