Як вибудовувати сучасну методологію активних продажів
Компанії щорічно втрачають до 40% своїх покупців. А без клієнтів, все що ви маєте — це просто хобі.
Як вибудувати сучасну методологію активних продажів і спроєктувати її під реалії сьогоднішнього дня? Знає Євген Тепляков, сертифікований бізнес-тренер з 11-річним досвідом, коуч європейського стандарту, психолог, засновник компанії Teplyakov Consulting.
Серед клієнтів: Lexus, Toyota, «Райффа́йзен Банк», UKRSIBBANK, KAN Development, MasterCard, Loreal, «Чумак» та багато інших.
Євген виступив на безкоштовній онлайн-конференції «Анатомія змін: Новий погляд». Радимо послухати його доповідь, якщо:
-
Продавці не виконують плани з продажів, і звинувачують у цьому кризу, конкурентів, але не себе
-
Взаємодії з клієнтами багато, а продажі від цього не збільшуються
-
Менеджери не шукають нових клієнтів, а працюють виключно з тими що є, використовуючи перевірені схеми
Підписуйтеся на канал, адже тут на вас чекають цікаві доповіді з наших конференцій, навчальні вебінари, презентації нових продуктів, відеозвіти подій та надихаючі історії успіху.