Ввійти на сайт

Допомога і підтримка

Ми відповідаємо з 9:00 до 18:00 з понеділка по п'ятницю, крім святкових днів України.


Ми приділяємо велику увагу навчанню розробників роботі з продуктом, якості технічної підтримки.

Партнери «Бітрікс» можуть задавати питання з приводу партнерського договору, безкоштовних NFR-ліцензій, додавання балів і проєктів. Будь ласка, задавайте питання відразу в партнерський відділ.

Ми - технологічний партнер для веб-студій, системних інтеграторів, «BAS: Франчайзі», рекламних і консалтингових агенцій, хостинг-провайдерів - для всіх, хто розробляє веб-рішення для кінцевих користувачів.



Час відповіді

Час відповіді на ваше звернення залежить від складності питання і завантаженості лінії і може становити від декількох годин до декількох днів, якщо потрібне підключення інженера.

Технічна підтримка надається тільки власникам активної ліцензії і партнерам компанії «Бітрікс», обов'язково авторизуйтесь на сайті під вашим логіном, щоб ми вас впізнали.

Як прискорити відповідь?

Будь ласка, надайте всю інформацію, необхідну для відповіді. Для того щоб уникнути додаткових питань, рекомендуємо:

1. При створенні звернення вкажіть всі джерела, де ви шукали і не знайшли відповідь. Це позбавить вас від отримання посилань замість відповіді.

2. Надайте необхідну інформацію. Розкажіть:

  • про ваші дії, які призвели до виникнення питання. Це дасть нам можливість відтворити ситуацію;
  • що ви очікували побачити - іноді нормальна робота програми сприймається як помилка;
  • що ви побачили, прикладіть скріншот, приведіть повний код помилки (зазвичай це дає інформацію про її причини).

3. Чи не приводите в зверненні дані, які не мають відношення до справи. Визначте для себе, що саме є проблемою і чітко її сформулюйте. Надлишок інформації може затягнути рішення.

4. Задавайте питання там, де його чекають:

  • Питання, пов'язані з помилками на хостингу, краще адресувати до вашого хостера.
  • Про складнощі з ліцензіями і програмами «Бітрікс», про непрацюючі сайти пишіть нам в техпідтримку.
  • З питань, пов'язаних з партнерською програмою «Бітрікс», — в партнерський відділ

Можете бути впевнені, що витративши небагато часу на дотримання цих правил, ви заощадите час на вирішення питання.

Спецпідтримка 24/7 для власників Enterprise-продуктів

Спецзвернення — це гарантована термінова відповідь служби технічної підтримки компанії «Бітрікс». Спецзвернення призначені для великих проектів, які повинні бути застраховані від технічних проблем незалежно від часу доби і дня тижня.

Служба технічної підтримки працює по спецзверненням 24 години на добу та 7 днів на тиждень.

Термін реакції на звернення не перевищує 1 годину.

Для вирішення проблеми можуть використовуваться телефон і інші способи зв'язку (Skype).

Придбати купон спецзвернень окремо не можна.

Після активації ліцензії, купони спецзвернень висилаються на електронну пошту. Щоб застосувати купон, введіть його на останньому кроці створення звернення на нашому сайті.

Невикористані протягом року активності ліцензії купони деактивується. При подовженні ліцензії ви отримуєте нові купони.

Повний регламент роботи техпідтримки