Логотип
Клієнтам

Помилка при оновленні [ERROR_WRONG_CODE]

Система оновлень прив'язується до конкретної установки і «запам'ятовує» стан системи після чергового оновлення. Помилка виникає в тому випадку, якщо поточний стан не відповідає тому, яке було на момент останнього оновлення. Цей механізм покликаний присікти спроби оновлення на одному ліцензійному ключі необмеженої кількості установок продукту.

Основні причини виникнення такої помилки:
  • Переустановка сайту;
  • Відновлення резервних копій;
  • Зміна хостингу;
  • Зміна IP;
  • Зміна параметрів хостингу.
Відповідно, якщо ви не будете встановлювати заново сайт, відновлювати резервні копії та будете використовувати хостинг зі статичним IP, помилка буде виникати рідше.

За умовами ліцензійної угоди, на кожний ліцензійний ключ допускається дві установки системи: одна публічна і одна локальна (для розробника), але недоступна з Інтернету. З урахуванням цього система налаштована так, що зберігає дані про обидві установки.

При цьому якщо не переносити копію з локальної машини на хостинг і назад - можна оновлювати незалежно обидві копії, проблем не виникне. Якщо ж вам необхідно переносити продукт на локальну машину, то слід оновлювати тільки одну копію з двох: або на хостингу, або локальну (залежить від ваших уподобань).

З ліцензійними угодами до всіх наших продуктів можна ознайомитися тут.

Аналогічним чином слід поступати при перенесенні сайту на новий хостинг: скопіювати структуру файлів та БД на новий сервер, після цього не оновлювати «Бітрікс» на старому і видалити його відразу після оновлення DNS.

Якщо ви будете дотримуватися цих умов, то зазначена проблема не буде вас турбувати.
У випадку, коли у вас система вже заблокувалася, створіть, будь ласка, звернення на нашому сайті.
У майстрі звернень необхідно вибирати такі пункти: «Ліцензування і використання» > «Помилки, які виникають при оновленні системи» -> «Помилка при оновленні [ERROR_WRONG_CODE]».

У зверненні обов'язково потрібно вказати наступне:
  • ліцензійний ключ продукту, про який йде мова;
  • які дії передували появі помилки;
  • скільки існує установок (копій) продукту, в т. ч. локальних;
  • які сайти (вкажіть доменні імена) працюють з використанням даного ключа.