Не вдається завантажити дистрибутив, чому?
Дистрибутиви програмних продуктів «Бітрікс» поставляються в двох видах — закодовані дистрибутиви (демо-версії) та дистрибутиви у вихідних кодах (комерційні).
Основними причинами, за якими неможливо завантажити комерційний дистрибутив:
Активність ліцензійного ключа закінчилася.
При неактивному ліцензійному ключі ви можете використовувати той дистрибутив, який був актуальний на момент закінчення активності вашого ключа. Для отримання даного дистрибутива необхідно звернутися в службу технічної підтримки «Бітрікс».
Для цього потрібно написати на пошту info@bitrix24.ua або створити звернення на нашому сайті в розділі "Допомога" - Для клієнтів - Поставити питання.
У майстрі звернень потрібно буде вибрати Управління сайтом - Установка продукту - Текст звернення.
При створенні звернення в технічну підтримку обов'язково буде потрібен ваш ліцензійний ключ. У відповіді на ваше звернення вам буде надано індивідуальне посилання для завантаження дистрибутива, актуального для вашого ліцензійного ключа.
Ваш логін не прив'язаний до того ліцензійного ключа, для якого ви хочете завантажити дистрибутив.
Якщо ви не є головним користувачем ліцензійного ключа, але ваш ключ при цьому активний, то вам необхідно прив'язати свій логін до ліцензійного ключа.
Для цього: надішліть нам листа на пошту info@bitrix24.ua, або створіть звернення на нашому сайті в розділі "Допомога" - Для клієнтів - Поставити питання. У майстрі звернень потрібно буде вибрати: Ліцензування та використання - Передача прав іншій особі.
В листі/зверненні обов'язково вкажіть, що вам необхідно змінити логін головного користувача для ліцензійного ключа, а також вкажіть новий логін і сам ліцензійний ключ.
Ліцензійний ключ придбано, але активація ключа не проведена.
Активувати ліцензійний ключ через наш сайт можна за посиланням.
Система запропонує вам заповнити реєстраційну форму, де потрібно вказати наступні дані власника ключа:
Основними причинами, за якими неможливо завантажити комерційний дистрибутив:
Активність ліцензійного ключа закінчилася.
При неактивному ліцензійному ключі ви можете використовувати той дистрибутив, який був актуальний на момент закінчення активності вашого ключа. Для отримання даного дистрибутива необхідно звернутися в службу технічної підтримки «Бітрікс».
Для цього потрібно написати на пошту info@bitrix24.ua або створити звернення на нашому сайті в розділі "Допомога" - Для клієнтів - Поставити питання.
У майстрі звернень потрібно буде вибрати Управління сайтом - Установка продукту - Текст звернення.
При створенні звернення в технічну підтримку обов'язково буде потрібен ваш ліцензійний ключ. У відповіді на ваше звернення вам буде надано індивідуальне посилання для завантаження дистрибутива, актуального для вашого ліцензійного ключа.
Ваш логін не прив'язаний до того ліцензійного ключа, для якого ви хочете завантажити дистрибутив.
Якщо ви не є головним користувачем ліцензійного ключа, але ваш ключ при цьому активний, то вам необхідно прив'язати свій логін до ліцензійного ключа.
Для цього: надішліть нам листа на пошту info@bitrix24.ua, або створіть звернення на нашому сайті в розділі "Допомога" - Для клієнтів - Поставити питання. У майстрі звернень потрібно буде вибрати: Ліцензування та використання - Передача прав іншій особі.
В листі/зверненні обов'язково вкажіть, що вам необхідно змінити логін головного користувача для ліцензійного ключа, а також вкажіть новий логін і сам ліцензійний ключ.
Ліцензійний ключ придбано, але активація ключа не проведена.
Активувати ліцензійний ключ через наш сайт можна за посиланням.
Система запропонує вам заповнити реєстраційну форму, де потрібно вказати наступні дані власника ключа:
- повна юридична назва компанії-власника продукту або ПІБ приватного власника;
- адреса сайту (всі домени, які будуть використовуватися для сайту, включаючи тестові);
- E-mail власника для зв'язку з питань ліцензування та використання програмного продукту;
- телефон власника цієї копії (організації або приватної особи);
- контактна особа (ПІБ співробітника, відповідального за використання цієї копії продукту);
- логін для доступу до технічної підтримки і дистрибутивів. Якщо ви ще не зареєстровані на сайті www.bitrix.ua – ви зможете зареєструватися в процесі активації ключа.