Логотип
Клієнтам

Ліцензія придбана, але повідомлення про демо-версію не пропадає, що робити? (адміністративний поділ системи доступний)

Дана помилка може виникнути в тому випадку, коли ви не активували вашу демо-версію ліцензійним ключем.

Це рішення підходить тільки в тому випадку, коли термін демо-версії ще не закінчився і є можливість зайти в адміністративну панель сайту.

1. Перевірте, чи активовано ваш ліцензійний ключ.

Для цього пройдіть за адресою введіть ваш ключ і символи з картинки.
Якщо ключ ще не активований, то його необхідно активувати, для цього використовуйте інструкцію активації ліцензійного ключа.  

2. Перевірте, чи введений ліцензійний ключ в налаштуваннях системи.

Для цього необхідно перейти в адміністративну частину сайту в розділ Налаштування -> Налаштування продукту -> Налаштування модулів -> Головний модуль у вкладці «Система оновлень» - поле «Ліцензійний ключ».
Якщо там вказано активний ліцензійний ключ, то необхідно провести реєстрацію вашої копії продукту. Якщо ж ключа немає або зазначений інший, то замініть ключ в налаштуваннях системи, зробіть реєстрацію вашої копії продукту.

3. Зареєструйте вашу копію продукту.

Для цього необхідно виконати декілька кроків:
  • Перейти в розділ «Marketplace» > «Оновлення платформи»;
  • Оновити систему SiteUpdate (якщо система зробить запит);
  • Прийняти ліцензійну угоду;
  • Натиснути на кнопку «Зареєструвати продукт»;
  • Прийняти нові оновлення (якщо система зробить запит).
Напис про використання пробної версії пропаде.