Система заблокована, як розблокувати (адміністративний розділ недоступний)?
Опис помилки: при введенні в браузері адреси вашого сайту, ви бачите білу сторінку і напис: «Термін роботи пробної версії продукту минув. Ви можете придбати повну версію продукту на сайті www.bitrix.ua. Реєстрація».
Ваша копія програмного продукту «Бітрікс» блокується в 4 випадках:
1. Закінчився термін дії демо-версії, і у вас немає ліцензійного ключа.
Після закінчення тестового періоду (терміну дії демо-версії) ваша копія програмного продукту буде заблокована, але при цьому всі дані зберігаються.
Для початку вам необхідно придбати ліцензію.
Зайдіть в розділ «Купити» на нашому сайті і виберіть ту редакцію продукту, яку ви встановлювали раніше в демо-версії. Оформіть замовлення й оплатіть покупку. Після надходження оплати, вам на електронну пошту буде відправлено ваш ліцензійний ключ.
Для того щоб розблокувати вашу копію програмного продукту «Бітрікс», на білій сторінці (уточнення в описі помилки) знайдіть і натисніть посилання «Реєстрація».
У формі, що з'явилася, введіть адміністративний логін і пароль від сайту, а також придбаний ліцензійний ключ. Після цього робота сайту буде відновлена, але залишиться напис про використання пробної версії продукту. Для завершення процедури розблокування необхідно зареєструвати вашу копію продукту.
2. Ви працювали на демо-версії, придбали ліцензійний ключ і ввели його в налаштуваннях до закінчення строку дії демо-версії, але не зареєстрували вашу копію продукту.
Для того щоб розблокувати вашу копію продукту, натисніть посилання «Реєстрація».
У формі, що з'явилася, введіть адміністративний логін і пароль від сайту, а також придбаний ліцензійний ключ.
3. Ви міняли ліцензійний ключ у налаштуваннях копії продукту і не виробили реєстрацію нового ключа. Дії з усунення цієї проблеми описані в пункті 2.
4. Закінчилася активність вашого ліцензійного ключа. В даному випадку необхідно придбати продовження ліцензії.
Якщо ви пам'ятаєте ваш ліцензійний ключ, то можна скористатися нашим сервісом автоматичного підбору продовження ліцензії. Після покупки продовження воно автоматично активується для вашого ліцензійного ключа, і вже цим активним ліцензійним ключем можна завершити процедуру розблокування (див. опис дій п. 1). Якщо ж ви не пам'ятаєте ліцензійний ключ, то для відновлення скористайтеся наступною інструкцією.
После того, как ваша копия продукта будет разблокирована, обязательно выполните регистрацию этой копии.
Для цього необхідно виконати декілька кроків:
Напис про використання пробної версії пропаде.
Якщо жоден з цих варіантів для вас не піжходить, або у вас не вийшло по інструкції розблокувати систему самостійно, необхідно звернутися в технічну підтримку, створивши звернення на нашому сайті.
У майстрі звернень необхідно вибрати такі пункти: Ліцензування та використання> Активація та реєстрація ліцензій -> Виберіть версію продукту, яку ви використовуєте -> Опишіть виниклу ситуацію.
Ваша копія програмного продукту «Бітрікс» блокується в 4 випадках:
1. Закінчився термін дії демо-версії, і у вас немає ліцензійного ключа.
Після закінчення тестового періоду (терміну дії демо-версії) ваша копія програмного продукту буде заблокована, але при цьому всі дані зберігаються.
Для початку вам необхідно придбати ліцензію.
Зайдіть в розділ «Купити» на нашому сайті і виберіть ту редакцію продукту, яку ви встановлювали раніше в демо-версії. Оформіть замовлення й оплатіть покупку. Після надходження оплати, вам на електронну пошту буде відправлено ваш ліцензійний ключ.
Для того щоб розблокувати вашу копію програмного продукту «Бітрікс», на білій сторінці (уточнення в описі помилки) знайдіть і натисніть посилання «Реєстрація».
У формі, що з'явилася, введіть адміністративний логін і пароль від сайту, а також придбаний ліцензійний ключ. Після цього робота сайту буде відновлена, але залишиться напис про використання пробної версії продукту. Для завершення процедури розблокування необхідно зареєструвати вашу копію продукту.
2. Ви працювали на демо-версії, придбали ліцензійний ключ і ввели його в налаштуваннях до закінчення строку дії демо-версії, але не зареєстрували вашу копію продукту.
Для того щоб розблокувати вашу копію продукту, натисніть посилання «Реєстрація».
У формі, що з'явилася, введіть адміністративний логін і пароль від сайту, а також придбаний ліцензійний ключ.
3. Ви міняли ліцензійний ключ у налаштуваннях копії продукту і не виробили реєстрацію нового ключа. Дії з усунення цієї проблеми описані в пункті 2.
4. Закінчилася активність вашого ліцензійного ключа. В даному випадку необхідно придбати продовження ліцензії.
Якщо ви пам'ятаєте ваш ліцензійний ключ, то можна скористатися нашим сервісом автоматичного підбору продовження ліцензії. Після покупки продовження воно автоматично активується для вашого ліцензійного ключа, і вже цим активним ліцензійним ключем можна завершити процедуру розблокування (див. опис дій п. 1). Якщо ж ви не пам'ятаєте ліцензійний ключ, то для відновлення скористайтеся наступною інструкцією.
После того, как ваша копия продукта будет разблокирована, обязательно выполните регистрацию этой копии.
Для цього необхідно виконати декілька кроків:
- Перейти в розділ «Marketplace» - «Оновлення платформи»;
- Оновити систему SiteUpdate (якщо система запросить);
- Прийняти ліцензійну угоду;
- Натиснути на кнопку «Зареєструвати продукт»;
- Прийняти нові оновлення (якщо система запросить).
Напис про використання пробної версії пропаде.
Якщо жоден з цих варіантів для вас не піжходить, або у вас не вийшло по інструкції розблокувати систему самостійно, необхідно звернутися в технічну підтримку, створивши звернення на нашому сайті.
У майстрі звернень необхідно вибрати такі пункти: Ліцензування та використання> Активація та реєстрація ліцензій -> Виберіть версію продукту, яку ви використовуєте -> Опишіть виниклу ситуацію.