Увійти на сайт

Як звернутися в техпідтримку?

Служба технічної підтримки компанії «Бітрікс24» надає підтримку партнерам компанії, покупцям, а також всім користувачам програмних продуктів на підставі ліцензійної угоди.

Запити в технічну підтримку приймаються виключно в письмовому вигляді через «Майстер створення звернень»

Максимальний час відповіді на звернення (SLA):
  • для власників активної ліцензії — 6 робочих годин
  • для партнерів «Бітрікс24» — 5 робочих годин
  • регламент роботи технічної підтримки для інших користувачів, а також рекомендації щодо звернення в підтримку розміщені на сайті.
Для того щоб система ідентифікувала вас у відповідності з вашим SLA, важливо створювати звернення в технічну підтримку, авторизувавшись на сайті www.bitrix.ua або під вашим партнерським логіном (якщо ви партнер), або вказавши в тексті звернення ліцензійний ключ (якщо ви власник активної ліцензії).