Як звернутися в техпідтримку?
Служба технічної підтримки компанії «Бітрікс24» надає підтримку партнерам компанії, покупцям, а також всім користувачам програмних продуктів на підставі ліцензійної угоди.
Запити в технічну підтримку приймаються виключно в письмовому вигляді через «Майстер створення звернень»
Максимальний час відповіді на звернення (SLA):
Запити в технічну підтримку приймаються виключно в письмовому вигляді через «Майстер створення звернень»
Максимальний час відповіді на звернення (SLA):
- для власників активної ліцензії — 6 робочих годин
- для партнерів «Бітрікс24» — 5 робочих годин
- регламент роботи технічної підтримки для інших користувачів, а також рекомендації щодо звернення в підтримку розміщені на сайті.
![]() |