Логотип
Клієнтам

У мене вже є ліцензія, чому при зверненні в техпідтримку я бачу "Некомерційна підтримка"?

Час відповіді на ваше питання залежить від рівня підтримки. Середній час відповіді для клієнтів і партнерів — близько 4 робочих годин. Якщо ви ще не є нашим клієнтом або не стали продовжувати ліцензію, ми відповімо вам максимум за 24 робочих години.

Якщо ви — власник ліцензії або партнер «Бітрікс24», обов'язково авторизуйтеся на сайті під вашим логіном. В іншому випадку ми не зможемо зрозуміти, що повинні відповісти вам в першу чергу, і вам доведеться чекати довше.

Рівень «некомерційна підтримка» може бути з кількох причин:
  • ваш логін, з якого ви створюєте звернення, не прив'язаний до ключа. Якщо ключ активний, можна в запиті вказати ліцензійний ключ – рівень підтримки визначиться системою автоматично
  • ваш ліцензійний ключ не активний. Для підвищення рівня підтримки і зменшення часу реагування на питання необхідно придбати продовження для ключа.
Що таке продовження і навіщо воно потрібно?

Перевірити ліцензійний ключ і придбати продовження.